شروع کسب و کار در اینستاگرام (قسمت سوم)
انواع اکانت در اینستاگرام
نکته مهم درباره اکانت های اینستاگرامی نوع رفتار شما در اینستاگرام است
اگر فعالیت رسمی دارید قطعا بیزینس یا کریتور
اگر فعالیت شخصی و عادی دارید خب پیج عادی که همان اول ساختید
و اگر فعالیت تان خصوصی است همان پیج عادی را خصوصی یا پرایویت کنید
بعضی پیج های معروف پیج شان را خصوصی می کنند دو علت دارد
یا همیشه خصوصی است و با تولید محتوای خوب محتوای شان را
در یک فضای تعریف شده منتشر و مدیریت می کنند و ترجیح می دهند
رهگذران پست های ایشان را نبینند و به عبارتی با این روش یک جور جذابیت هم
ایجاد می کنند شاید خوب باشد شاید بی مزه باشد
یا اینکه به صورت مقطعی و برگزاری کمپین های تبلیغاتی صفحه اینستاگرام شان را
خصوصی می کنند تا افراد کنجکاو را جذب کنند؛ یعنی شما علاقمند می شوید و درخواست فالو می دهید
تا ببینید توی پیج چه خبر است و نگران هستید پست های بعدی را از دست بدهید.
که شاید برخی پست ها موقت هم باشند… مثل تخفیف های ویژه
مزیت روش دوم چیست؟
جذب فالور سریع در کنارتبلیغات و ماندن فالور ها در پیج
معایب:
عدم نمایش هشتگ برای کاربران اینستاگرام و #اکسپلور
عدم امکان استفاده از تحلیل اینساید اینستاگرام و پاک شدن تحلیل های قبل
کلید های طلایی ارتباط با مخاطب
ساده ترین راه تعامل با مخاطبان در اینستاگرام ، کامنت و دایرکت های دریافتی است.
خلاصه اش این است برای کامنت های طولانی ایموجی نفرستید
و حداقل با چند کلمه یا یک جمله ی کوتاه
تعامل و قدردانی یا پاسخ خودتان را ارائه کنید.
بانس ریت در اینستاگرام
با حفظ کیفیت حجم رو بیارید پائین تا صفحه ی شما بهتر و سریع تر بارگذاری بشود
یکی از این نرم افزارها نرم افزار هندبریک است که برای ویندوز ئقابل استفاده است و اتفاقا
مجانی است و نیازی به کرک ندارد هندبرک یا هندبریک رو توی گوگل سرچ کنید عکس یا آناناس رو
خواهید دید که به شما کمک خواهد کرد و طرز کارش با یک جستجوی ساده بدست میاد
نکته بعد استفاده از نرم افزارهای موبایلی هست اما پیشنهاد من هنوز هم نرم افزارهای
کامپیوتر است نه موبایل مگر اینکه ضرورت داشته باشید خب اینشات تقریبا همه کاره و آچار فرانسه ی محتوا
در این گروه است که کار با آن ساده و راحت است.
اگر دنبال هلو برو توی گلو هستید لطفا بیخیال تولید محتوا بشوید وگرنه همین الان هم میتونید
فیلم های خودتون رو کم حجم کنید و لازم نیست دوباره بیفتید توی دست انداز سوالات و توهمات
کمالگرایی که ای وای کیفیتش حروم میشه و کلی براش زحمت کشیدم و…
چطور در نتایج اول باشیم
پیچیده اما ساده دوستان زیادی سوال می کنند چطور
در صفحه سرچ اینستاگرام در تاپ پست ها دیده شویم؟
دو اقدام ساده در بایو؛ نام پروفایل آنچه مدنظرتان هست را بنویسید مثلا اگر فعالیت شما در حوزه آموزش سخنرانی است یا فروش گل و گلدان حتما از این کلمات در بایو استفاده کنید
هشتگ ها: برای محتواها و پست هایی که مرتبط با این موضوع تولید و منتشر می کنید هشتگ مرتبط را درج کنید
یادتان باشد اجازه نداریم پایین هر پست هشتگ های غیر مرتبط را درج کنیم چون این یک تقلب محسوب شده و اینستاگرام شما را جریمه خواهد کرد و در بلند مدت از نتایج اولیه حذف خواهید شد.
با تولید محتوای مرتبط و مستمر در نتایج کلمات کلیدی اینستاگرام به سایر کاربران نمایش داده خواهید شد
سبک مخاطب و پست ها
سبک مخاطبین و پست های شما نیاز به همخوانی دارد ببینید برای چه کسانی
محتوا تولید می کنید؟ دنبال لایک و فالو چه کسانی هستید؟ حتما می دانید
افزایش لایک و فالور برای شما نمی فروشد مگر اینکه گروه بازار هدف تان را درست انتخاب کرده باشید
این یعنی آزمون و تجربه یعنی تولیدمحتوای مستمر و بازخورد گرفتن نه اینکه بنشینیم و کاسه ی چه کنم در دست بگیریم
و در ادامه بخوانید
دیدگاهتان را بنویسید