درباره محمد مهدی موحدی نژاد

محتوا همه چیز است

"اعتقاد دارم بدون محتوا هیچ اتفاقی در زندگی نمی افتد"

شرکت حمل و نقل درون شهری خورشید سیر شرق

تابستان 1385 اولین سایتم را با نام taxikhorshid.com سفارش دادم و نتایج قرعه کشی برندگان جوایز مشتریان آژانسم را در این سایت درج می کردم. در آن زمان شرکت حمل و نقل درون شهری خورشید سیر شرق را ثبت کرده بودم و حداقل 60 اتومبیل در آژانس خورشید فعالیت می کردند. در این مدت هفته نامه عصر ارتباط و مجله موفقیت را مطالعه می کردم و در دوره های آموزشی هم شرکت می کردم همچنین با استاد ژان بقوسیان و سایت مدیر سبز آشنا شدم و نمایندگی محصولات شرکت مدیر سبز در مشهد را در کنار آژانس خورشید بر عهده گرفتم؛ در آن مدت نام من همراه با شماره تلفن و آدرس آژانس در صفحه نمایندگان فروش سایت مدیر سبز درج شد.

آژانس خورشید

وبسایت اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه مشهد

تابستان 1387 با قبول مسئولیت اتحادیه تاکسی تلفنی های مشهد سایت های  iran12.ir و سپس telkhodro.ir  را با هدف اطلاع رسانی و جستجوی کارت سوخت رانندگان حمل و نقل عمومی کل استان خراسان رضوی و همچنین اولین نرم افزار صدور پروانه کسب برای متقاضیان صنف موسسات خودروسواری کرایه مشهد را همراه با تحلیل محتوا و خروجی نرم افزاری آن به کمک یک تیم برنامه نویس انجام دادم.در این مدت مدیریت محتوای سایت نیز توسط خودم انجام می شد

سابقه ی سایت های فوق را می توانید در سایت وب آرشیو ببینید

 

در مدت سه سال مسئولیتم در اتحادیه تاکسی تلفنی های مشهد، مکاتبه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی انجام دادم تا موافقت وزارت بازرگانی و ستاد مدیریت سوخت کشور را به سیستم یکپارچه حمل و نقل درون شهری هدایت کنم، در این مکاتبات پیش بینی من این بود که یک کلان شهر به هزار تاکسی تلفنی کوچک و بزرگ نیاز ندارد و بالاخره این مدل از کسب و کار ورشکست خواهد شد، اما متاسفانه نگاه سنتی اجازه ی این کار را نداد و حتی چند سال بعد هم دیدید چه مقاومتی با فعالیت تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی انجام شد…

نرم افزار اصلاح الگوی مصرف یک محتوای ماندگار در سال 88 شامل تمام اطلاعات مفید و کاربردی برای کاهش مصرف سوخت و انرژی خودرو، منزل و همچنین بازی برای کودکان و نکاتی برای مشتری مداری بود که به مدیران و رانندگان اتحادیه و روسای اتحادیه ها و اتاق اصناف مشهد ارائه شد

اختلاف نظر بین وزارت بازرگانی و وزارت کشور جهت نظارت بر آژانس های تاکسی تلفنی باعث شد اتحادیه برای مدتی تعطیل شود، این سه سال فرصت خوبی بود تا مطمئن شوم جای من اینجا نیست و فعالیت های شبه دولتی اتحادیه و نگاه سنتی نسبت به حمل و نقل توسط مسئولان محترم به این زودی ها تغییر نخواهد کرد.

بنابراین این اتفاق را فرصتی برای تغییر مسیر دانستم و به طور کلی از مسیر یازده ساله ی مدیریت آژانس و شرکت در انتخابات بعدی جهت ریاست اتحادیه موسسات خودرو سواری کرایه مشهد انصراف دادم.

اتحادیه تاکسی تلفنی های مشهد

کانون تبلیغات نماد برتر

سال 1389 در آزمون اخذ پروانه کانون آگهی و تبلیغات از وزارت ارشاد قبول شدم و به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز کانون تبلیغات نمادبرتر وارد مسیری شدم که مدتها عاشقش بودم (ایده پردازی و اجرای تبلیغات: در یازده سال فعالیتم در آژانس خورشید تمام کارهای تبلیغاتی را شخصا انجام میدادم و به لطف خدا بهترین نتایج را هم گرفته بودم)

آژانس تبلیغاتی نماد برتر

همایش مجمع جهانی تبلیغات و بازاریابی مشهد

اولین فعالیتم؛ همکاری با شرکت نگاه فردا نماینده شرکت همایش فرازان جهت برگزاری مجمع جهانی تبلیغات در مشهد بود و از نزدیک با مهارت های فوق العاده ی دکتر سپهر تاروردیان در دوبله ی همزمان سخنرانی اساتید خارجی از جمله جف رام و دیگر اساتید بین المللی بود که این همکاری در دومین مجمع جهانی مدیریت با طراحی سایت اختصاصی شرکت نگاه فردا انجام شد.

و در سومین مجمع جهانی تبلیغات و بازاریابی در سالن همایش دانشگاه آزاد مشهد  ادامه پیدا کرد که با آدرس سایت www.8010.ir به عنوان اسپانسر مشارکت داشتم

مجمع جهانی تبلیغات و بازاریابی

همایش مجمع جهانی تبلیغات و بازاریابی مشهد

دکتر سپهر تاروردیان

دکتر سپهر تاروردیان

سایت نماد برتر

همزمان با راه اندازی سایت نمادبرتر محصولات آموزش بازاریابی شرکت مدیر سبز و محصولات آموزشی موسسه فکر فردا را در سایت قرار دادم و بدون آنکه تبلیغ کنم افراد زیادی به خاطر حضور دکتر علی اصغر جهانگیری در برنامه های کارآفرینی صدا و سیما، از شماره های سایت نمادبرتر با من تماس می گرفتند و محصولات غیر حضوری موسسه فکر فردا را سفارش می دادند. مهمترین دلیل از این همه استقبال؛ مشکلات فنی سایت موسسه فکر فردا و درج کامل اطلاعات اساتید در سایت نماد برتر بود.

مدیر سبز

مشاور پیام های بازرگانی صدا و سیمای خراسان رضوی

قراردادهای تبلیغات تلویزیونی و رادیوئی با صدا و سیمای خراسان رضوی و ضبط در استودیوی شرکت سروش و فیلمبرداری شب تا صبح جهت بازارمواد غذایی مروارید و برج تجاری و رستوران صدف، آگهی های نیم صفحه و تمام صفحه روزنامه خراسان جهت پیش فروش واحدهای برج تجاری، قبل از ساخت و پس از بهره برداری، برگزاری چندین مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان صدا و سیما، بازرگانی و اتاق اصناف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بخشی از تجربیات ارزنده ی این ایام در سال های 1390و 91 بود.

تبلیغات صدا و سیما

تالار همایش های نور

مدیریت بازاریابی و تبلیغات تالار همایش های نور در خیابان آبکوه مشهد باعث شد سیر تا پیاز برگزاری یک همایش را از عقد قرارداد تا پذیرایی و چیدمان سازه های نمایشگاهی، دعوت از استاد و مهمانان و انجام تشریفات و نظر سنجی از شرکت کنندگان و فروش محصولات در نمایشگاه جانبی تجربه کنم

تالار همایش نور مشهد

و از نزدیک روحیه ی برگزار کنندگان متفاوت را ببینم که برخی از این برنامه ها  از صدا و سیمای استان خراسان رضوی به صورت زنده پخش شد.

پویا ودایع

در کنار استاد پویا ودایع عزیز خرداد1393 مشهد

مجتمع موبایل رضوان

مدیریت بازاریابی و بهره برداری از مجتمع موبایل رضوان در خیابان صاحب الزمان (عج) -نزدیک دفتر فعلی مان- باعث شد در فروش مستقیم چند واحد تجاری وارد بشوم و حدود سه و نیم میلیارد تومان فروش را برای شرکت انبوه سازان هشتم و مذاکره مستقیم با مهندس پژوم و مهندس بقراطی به ثبت برسانم.

راه اندازی یک مجتمع تجاری که سرمایه گذارهای غیر مرتبط با صنف موبایل داشت تجربیات عجیبی را از دنیای سرمایه داران غیر متخصص برایم به ارمغان آورد، مالکانی که حاضر بودند واحدهای تجاری ایشان خاک بخورد اما بدست مستاجرهای امیدوار نرسد و نتیجه اش خاک خوردن های چندین ساله ی یک مجتمع تجاری تازه نفس شد!تا سال 93 با مجموعه های مختلف به صورت قراردادهای چندماهه همکاری می کردم و همزمان به چند شرکت مشاوره میدادم.

شرکت انبوه سازان هشتم

نمایشگاه کتاب

سال های 92 و 93 و 94 در نمایشگاه کتاب مشهد شرکت کردم و محصولات آموزش بازاریابی و تبلیغات شامل کتاب و فیلم و صوت را به نمایندگی انتشارات بازاریابی، پنجره خلاقیت، نگاه فردا، مدیر سبز، روش تدریس و موسسه بیشتر از یک در این نمایشگاه عرضه کردم و تبدیل به یکی از مبلغان کتاب اثر مرکب به قلم شیوای دارن هاردی شدم که در آن ایام بدست استاد لطیف احمدپور به تازگی ترجمه و چاپ شده بود.

نمایشکاه کتاب مشهد

در آن ایام دوره کارخانه تولید اطلاعات استاد بقوسیان و دوره جامع سخنرانی و فن بیان استاد محمد پیام بهرامپور را به دوستان زیادی پیشنهاد می دادم و کارخانه تولید اطلاعات را به صورت مستقیم و غیر مستقیم(خرید از سایت مدیرسبز) به خیلی ها فروختم.

بهترین سود من ؛ گسترش دایره ارتباطاتم بود و بزرگترین درسی که گرفتم این بود که باید محصولات خودم را تولید کنم و بفروشم.

ژان بقوسیان

در کنار استاد بقوسیان مشهد 30 خرداد 94

موسسه بیشتر از یک

در کنار استاد محمد پیام بهرامپور 9اسفند95

کلوپ مدیران مشهد

تقریبا از سال 92 کلوپ مدیران مشهد تاسیس شد و افتخار همراهی با هیئت موسس را از همان روزهای اول داشتم، این روزها کمیسیون هم آفرینان شبکه های اجتماعی همراه با مهندسین جوان؛ فرهاد احمدیان، ایمان حیدری و مهدی شهبازی و یکی دو نفر دیگر از دوستان راه اندازی شد و در مراسم سالگرد تاسیس کلوپ مدیران در هتل مجلل درویشی افتخار معرفی این گروه جوان (بجز خودم!) را داشتم. یادم هست این ارائه با نرم افزار پرزی انجام شد و توجه خیلی از دوستان را جلب کرد.

کلوپ مدیران مشهد

کلوپ مدیران مشهد فروردین 1395

سخنرانی در هتل مجلل درویشی

جشن دومین سالگرد کلوپ مدیران هتل مجلل درویشی اسفند 1393

در سال 94 همراه با دوستم در طبقه پنجم یکی از مجتمع های تجاری_اداری خوب مشهد: احمدآباد، مجتمع خورشید در یک دفتر شیک و عالی شروع به فعالیت کردم و به تدریج نمایندگی شرکت های دیگر را به پایان رساندم و پیج اینستاگرام را با نام خودم راه اندازی کردم.

instagram

کارگاه اینستاگرام مارکتینگ 31فروردین95 مشهد

از آن زمان تا کنون مشاوره ها و کارگاه های حضوری زیادی با موضوع

  • آموزش بازاریابی تلفنی،
  • آموزش بازاریابی با اینستاگرام،
  • آموزش بازاریابی و فروش،
  • دوره های جامع بازاریابی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
  • جلسات کوچ تولید محتوا
  • سخنرانی در همایش های مختلف

را  اجرا کرده ام.

در این مدت فعالیت های زیادی انجام شده که نام بردن تمام آن ها از حوصله ی این صفحه خارج است و در صورت تمایل می توانید رزومه ی اینجانب را از این لینک دریافت کنید.

دانلود رزومه محمد مهدی موحدی نژاد

از مدت ها قبل تا کنون همزمان با آموزش به دیگران برای آموزش خودم نیز سرمایه گذاری های زیادی کرده ام و در کنار دوره کارخانه تولید اطلاعات، دوره های تخصصی بلند مدت دیگری را مانند مدرسه استادی و وبمستران هوشمند گذرانده ام. البته مطالعه ی کتاب هم یکی از بهترین روش ها کسب آموزش است.

پیج اینستاگرام من یک رزومه ی مصور از فعالیت ها و نمونه محتواهای تولیدی مجموعه ای است که در حال حاضر در سه حوزه ی

  • آموزش های حضوری و غیر حضوری
  • مشاوره و کوچ تخصصی تولید محتوا
  • و تولید محتوای تخصصی

فعالیت می کنم

شماره حساب بانک ملت

4827053619

شماره کارت

6104337844835791

شماره شبا بانک ملت

IR 68-0120-0000-0000-4827-0536-19

به نام محمد مهدی موحدی نژاد

بانک ملت

شماره کارت بانک پارسیان

62211064818035939

به نام محمد مهدی موحدی نژاد

بانک پارسیان