شروع کسب و کار در اینستاگرام (قسمت چهارم)
شاخص KPI
در بازاریابی محتوا در اینستاگرام گاهی اوقات به جای تمرکز بر نتیجه روی اعداد و ارقامی تمرکز می کنیم که به نکات زیادی بستگی دارند مثلا به جای تمرکز بر فروش دنبال افزایش فالور هستیم یا در قسمت گزارش های اینسایت نگران این هستیم که تعامل ما با توجه به تعداد مخاطب تعامل استانداردی نیست.
KPI در پیج ما آمار خوبی ندارد…
نگران می شویم که نکند خیلی ها فکر کنند فالور های ما فیک است یا کامنت و لایک ما نسبت به تعداد فالور ها نسبت منطقی ندارد! علیرغم اینکه این نکات قابل بررسی و تامل است اما قطعا وحیِ مُنزَل نیست بنابراین به جای آمار دنبال نتیجه باشید اگر به این نتیجه برسید که دیجی کالا نسبت به فن پیج مهران مدیری KPI کمی دارد
کشف خارق العاده ای نیست چون هدف دیجی کالا افزایش فروش با استفاده از ابزارهای تبلیغات و روابط عمومی است دنبال حاشیه نباشید به اصل بچسبید رسانه های اجتماعی هدف نیستند وسیله ای هستند در مسیر رسیدن شما به اهدافتان
نرم افزار مدیرت پسورد Last Pass
لست پس؛ نرم افزار مدیریت پسورد یک راه حل عالی برای بخاطر سپاری تمام اکانت های آنلاین شماست. و به جای استفاده از رمزهای تکراری و آسان می توانید رمزهای مطمئن و متنوع را برای انواع پیج ها و پروفایل های خودتان ایجاد کنید
در گوگل جستجو کنید تا آموزش کاملش را ببینید.
امنیت پیج های اینستاگرام
این ویدئو درباره هک کردن پسورد اینستاگرام است، برای امنیت صفحه اینستاگرام و از دست نرفتن کسب و کار آنلاین خودتان حتما این ویدئو را ببینید.
(ارتباط عنکبوتی) الگوریتم های اینستاگرام
اینستاگرام بر چه اساس اکسپلورر را برای شما نمایش می دهد؟
علاقه مندی های شما را چگونه پیدا می کند؟
چطور پست های شما در اکسپلورر به مخاطبان شما نمایش می دهد و مخاطبان شما را انتخاب می کند؟
فعالیت شما در اکسپلورر و دنبال کردن بقیه صفحات چه تاثیری روی مخاطبین و کسب و کار شما دارد؟
اگر سوالات بالا جز سوالات شماست و می خواهید از ظرفیت اینستاگرام برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید حتما این ویدئو را ببینید.
در ادامه بخوانید
دیدگاهتان را بنویسید