چه کتابی خوبه؟ (نویسنده)
در پست قبل در مورد انتخاب کتاب بر اساس ناشر صحبت کردیم.
در این پست به این نکته اشاره می کنیم که یک کتاب خوب را بر اساس نویسنده کتاب هم می توان انتخاب و مطالعه نمود و تعدادی از نویسندگان معروف در حوزه بازاریابی، کسب و کار و موفقیت را به شما معرفی خواهیم کرد.
قطعا پدر علم بازاریابی جهان جناب فیلیپ کاتلر هر کتابی بنویسد سرشار از نکات مفید و ارزشمند است و هر ناشری کتاب های ایشان را ترجمه و چاپ کند مورد توجه قرار خواهد گرفت.
یکی از بهترین کتاب های ایشان برای مطالعه در این روزها؛ کتاب نسل چهارم بازاریابی است
دارن هاردی تنها با کتاب اثر مرکب به شهرت فراوانی در ایران رسید و بدلیل استقبال عمومی از این نویسنده حوزه موفقیت فردی، ناشران زیادی کتاب ایشان را ترجمه و منتشر کردند.
هرچند کتاب برتری خفیف به قلم جف اولسون محتوای کامل تری را درباره قانون اثر مرکب ارائه نموده، اما به اندازه کتاب اثر مرکب در بازار ایران دیده و خوانده نشده است.
احتمالا ست گودین نویسنده خلاق در حوزه بازاریابی و موفقیت در کسب و کار را با گاو بنفش می شناسید، مجموعه کتاب های کامل ست گودین توسط انتشارات آموخته به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است. من علاوه بر کتاب گاو بنفش، کتاب های شیب، چرا بازاریاب ها دروغ می گویند، قبایل و مهره حیاتی را از این نویسنده شوخ طبع مطالعه کرده ام.
در پادکست های بعدی به روش های دیگری برای انتخاب کتاب های خوب اشاره خواهم کرد.
من محمد مهدی موحدی نژاد نویسنده و گوینده این متن در استودیو نماد برتر و همکار خوبم محمد روئین فرد تدوینگر این پادکست زیبا، خوشحالم با معرفی کتاب و آموزش تولید محتوا، در مسیر موفقیت فردی، کسب و کار و برندینگ آنلاین در کنار شما دوستان ارزشمند و همیشگی هستیم.
برای دلگرمی و ادامه فعالیت مستمر، پیج اینستاگرام و سایت movahedinejad.ir به دوستانتان معرفی کنید.
تا درودی دیگر بدرود
دیدگاهتان را بنویسید