ادمین اینستاگرام (بخش دوم)
فالو آنفالو کردن
یکی از روش های اشتباه و متداول در روش های افزایش فالور همین فالو آنفالو کردن است.
که در فیلم این پست جریانِ یکی از اساتید را توضیح داده ام که باعث اعتراض یکی از فالورهای قربانی شده یعنی به محض اینکه ایشان فرد مورد را فالو کرده فرد مورد نظر هم با خوشحالی ایشان را فالو کرده اما بعد از چند ساعت، فرد قربانی متوجه می شود که توسط ایشان آنفالو شده و احساس می کند سرش کلاه رفته درست است که خیلی ها متوجه نمی شوند اما بدانید این روش این حاشیه ها را در پی خواهد داشت
شاید فکر کنید بین بد و بدتر بد را انتخاب کرده اید اما باید ببینیم تعریف ما از بد و بدتر چیست خیلی از دوستان از اینکه تعداد فالورهای کمی دارند احساس خوبی ندارند و آن را (فالور کم را) بد می دانند اصطلاحا یه جورایی احساس بدی دارند در حالیکه این طرز فکر کاملا نسبی است مثلا فالورهای من به نسبتِ برخی دوستان کم است پس من هم باید بروم دنبال روش های سریعِ جذب فالور که معمولا غیر اصولی هستند و عهده دارِ این کار آقای ربات است حوصله تان سر نرود! چاره چیست؟
تولیدمحتوا ی ارزشمند و بازاریابی_محتوا بهترین چاره است.
یکی از روش های سریع و البته پولیِ این کار، تبلیغات در سایر پیج هاست
فالوور ارگانیک
مدتهاست استفاده از روش های صحیح و اصطلاحا ارگانیک با قدرت نمایی ربات های اینستاگرامی به حاشیه رفته اند اما چند ماه است اینستاگرام هم مانند توییتر تصمیم گرفته با فیک ها برخورد جدی تری کند و عرصه را بر موج سوارانِ فیک باز تنگ کرده البته هنوز هم خیلی ها علیرغم اینکه شدوبن می شوند یا دی اکتیو اصرار دارند از ربات استفاده کنند
یکی از راه حل ها را در این ویدئو که از فیلم دوره غیر حضوری
ادمین حرفه ای اینستاگرام استخراج شده به شما همراهان عزیز تقدیم گردید.
مرگ بر پرده ی سبز!
کار اصلی پرده سبز یا کروماکی حذف بک گراند (پس زمینه) از سوژه ی اصلی استکروماکی از سینما وارد عرصه ی تولیدمحتوا شد در بازاریابی محتوا خیلی وقت ها دوست داریم از این امکان استفاده کنیم و اولین چیزی که یک تولید کننده ی محتوا تهیه می کند؛ پرده ی سبز استبطور کلی پرده ی سبز عالی است اما بطور خاص فقط درد سر است! چرا؟ چون معمولا شما را از هدفِ اصلیِ انتقال پیام و محتوا منحرف می کند و تمرکز شما به حاشیه می رود…خلاقیت تان گُل می کند که برای پشت زمیه ی یک فیلم کوتاه چه تصویر یا ویدئویی درج کنید که جان کلام را
به بهترین وجه ممکن منتقل کند و وقتی به خود می آیید؛ می بینید ساعت های زیادی صرف کرده اید تا یک پست عادی توی اینستاگرام ، آی جی تی وی آپارات ، یوتیوب، سایت یا هرجای دیگر بگذارید…مواظب باشید گرفتار ابزارها نشوید ابزارهای تولید محتوا باید در خدمت شما باشند و سرعت شما را افرایش دهند
گاهی این موضوع برعکس می شودمن قبلا عاشق استفاده از این تکنولوژی بودم و زمان نسبتا زیادی را صرفِ جایگزین کردن بکگراند می کردم و این یک نظر شخصی و تجربه ی شخصی است …
در ادامه بخوانید
دیدگاهتان را بنویسید